Crònica de la primera trobada del club de lectura

El passat 3 de desembre, a les 19.30 h, es va fer la primera trobada del club de lectura de l’institut per compartir la lectura de la novel·la Marina, de Gemma Pasqual.

A l’aula magna ens vam trobar un grup de professors, pares i mares i alumnes en un ambient molt agradable i distès.

Després d’una breu presentació dels objectius del club a càrrec de la professora Maria Josep Altadill, del departament de Català, els assistents vam anar explicant què ens havia agradat més i què ens havia sorprès o cridat l’atenció, així com els dubtes que ens havien quedat.

Si en voleu saber més detalls, llegiu la crònica d’un dels alumnes assistents publicada al Diari Jove.

La pròxima trobada, prevista per al mes de febrer de 2013, girarà al voltant d’una novel·la gràfica, La recerca, d’Eric Heuvel.

Us hi esperem.