Crònica de la gala del concurs Canta-la 2017 (2a part)

canta_la2017

La segona part de la gala del concurs dʼinterpretació de cançons en català Canta-la 2017 va començar amb l’actuació del grup guanyador de la categoria de 4t d’ESO:

SONY DSC SONY DSC

El grup Les petxuguetes, nom artístic de David i Mihaela, amb la cançó «Les nits no moren mai» de Doctor Prats.

A continuació, va arribar el torn dels concursants de batxillerat amb dues actuacions:

SONY DSC

Solista, nom artístic de Mihaela, amb la cançó «Que tinguem sort» de Lluís Llach. Guanyadora de la categoria de batxillerat.

SONY DSC

Àngela, Esteve, Maria i Mariona, de 2n de batxillerat, cantant «Pa amb oli i sal» de Blaumut.

SONY DSC

Els Quiquets, nom artístic del grup format per l’alumnat de 2n de batxillerat interpretant «Les plegadores d’olives» de Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries, acompanyats per Àngela Creix i Enric Carbó a la guitarra.

SONY DSC

Les bromes plenes de segones intencions dels presentadors de la gala van continuar, aquesta vegada, fent burla de les multimilionàries fortunes dels ídols del futbol.

I per fi va arribar l’hora de l’actuació del professorat, amb l’actuació estelar de les guanyadores:

SONY DSC

Roba aixuta, nom artístic de Núria Benaiges, Mariló Sebastià, Cinta Benaiges i Maria Josep Altadill, amb la cançó «Viu viu» de Roba estesa.

En acabat, també vam poder escoltar dues actuacions més en solitari del professorat:

SONY DSC

Enric Carbó interpretant «Riu Brugent» d’Eduard Canimas.

SONY DSC

Àngela Creix cantant «Com un puny» de Raimon.

Per acabar les actuacions, van pujar a l’escenari dos grups fora de concurs.

SONY DSC

Alumnat de 4t ESO B i Tere Izquierdo, amb la cançó «Junts» de Jordi Ninus.

SONY DSC

Alumnat de 1r ESO C i Begonya López, amb la cançó «Músic de carrer» de Txarango.

Per últim, a l’hora del comiat es va fer pujar l’ànima del concurs, la professora Maria Josep Altadill, que va rebre un fort aplaudiment del públic.

Fins l’any que ve!