Crònica de la festa de final de curs 2018-2019

Divendres 14 de juny, a les nou de la nit, va començar la festa de final de curs 2018-2019.

L’escenari muntat al pati de l’institut amb la col·laboració de professors i alumnes estava fet amb una decoració alegre, acolorida i molt treballada. Enhorabona!

La presentació de l’acte va anar a càrrec d’un grup d’alumnes de 1r de batxillerat, començant per Clàudia i Àlex.

Per començar la festa amb música, Aleix va cantar “Caminando por la vida” de Melendi, acompanyat de les ballarines Mireia, Alèxia i Laia.

Un dels moments més emotius va ser el lliurament de reconeixements i premis a l’alumnat. Primer es van donar els premis de 4t d’ESO.

El millor expedient acadèmic d’ESO es va concedir a Maria Subirats.

El reconeixement a la col·laboració entre companys, a Francesc Curto.

El reconeixement a la superació des de 1r d’ESO, a Cinta Monllaó.

I finalment el reconeixement a la participació en el centre en diversos àmbits es va donar a Jordi Giménez.

A continuació es van donar els premis als millors expedients acadèmics de 2n de batxillerat.

Caitlin Devenport, David Calvo i Miriam Cardona, tots tres amb matrícules d’honor, van rebre el seu reconeixement. Felicitats!

Després d’aquests reconeixements, els alumnes de 1r de batxillerat Xavi i Fran van representar un divertit monòleg.

Després d’aquest descans, Paula i Marc van agafar el relleu de les presentacions.

Havia arribat el moment que tothom esperava: el lliurament d’orles a l’alumnat de 4t d’ESO i 2n de batxillerat, que van pujar un a un a l’escenari.

Els esperaven els seus tutors i tutores, que també van rebre mostres d’afecte i paraules de reconeixement.

Per acabar, el director de l’institut va cloure l’acte felicitant l’alumnat i les famílies que han acabat aquesta etapa, donant les gràcies al professorat i alumnat que havia ajudat a organitzar aquesta festa tan emotiva i agraint també a l’AMPA els obsequis que es van donar als alumnes i el refrigeri que es va oferir com a cloenda de la festa.

Molta sort a totes i a tots!