Correllengua

Un any més la flama de la llengua ha arribat al Cristòfol Despuig. A partir de la una hem celebrat el Correllengua, que reivindica l’ús i vitalitat del català i que enguany ha estat dedicat a Joan Brossa.
L’acte ha començat amb la rebuda de la flama, que ha estat acompanyada per música de dolçaina i tabal d’una colla composada per membres del nostre centre. A continuació s’ha procedit a la lectura de poemes de Brossa per part d’alumnes de quart.
Tot seguit s’han donat els premis del concurs de poesia visual (primer cicle d’ESO) i de lectura en veu alta (3r i 4t d’ESO) els guanyadors dels quals han estat Lara Ginovart de 2n C i Marta Meseguer de 3B. Per acabar l’acte hi ha hagut la tradicional ballada de jotes per part de tot l’alumnat de 2n d’ESO. Hem acabat la jornada ballant i escoltant cançons.