Copa Cangur

Ahir es va celebrar una nova edició de la Copa Cangur. Enguany, ja de manera presencial, al Campus Terres de l’Ebre, de la Universitat Rovira i Virgili de Tortosa.

La principal novetat d’aquesta edició és l’ampliació de la Copa a tots els nivells de l’ESO, en dues categories: categoria Cadet per a alumnes de 1r i 2n i categoria Júnior per a alumnes de 3r i 4t. El nostre centre hi va participar amb un grup de cada categoria.

El concurs planteja 12 reptes matemàtics que els nostres alumnes van treballar amb moltes ganes i il.lusió.

El grup Cadet va quedar en setena posició i el grup Júnior, en quarta. Uns resultats magnífics tenint en compte que aquesta edició ha destacat per una gran participació per part de tots els centres de les Terres de l’Ebre, comptant amb 15 equips de la categoria Cadet i 12 a la categoria Júnior.