Consumópolis 11

Enguany, com en anteriors edicions, el nostre alumnat ha participat en el concurs escolar Consumópolis; recordem que l’any passat va resultar guanyador de la categoria de segon cicle d’ESO.

Consumópolis és un concurs escolar d’àmbit estatal, organitzat a Catalunya per l’Agència Catalana del Consum, que pretén fomentar entre l’alumnat valors relacionats amb el consum i el desenvolupament sostenible.

En aquesta edició ha participat tot l’alumnat de primer d’ESO des de la matèria de Ciències socials, i en la primera fase, tres dels nostres equips van quedar molt ben classificats dins de l’àmbit autonòmic: en setena posició Júlia A., Júlia C., Mariam, Paula i Maria C.; en desena posició Sofia, Idoia, Maria S., Arnau, Alma i Jordi; finalment, en onzena posició Albert, Ariadna, Anna, Nerea i Cinta.

Moltes felicitats a tots ells pels resultats obtinguts.

Núria Estivill, tutora de 1r A

Font: Fem rogle, 7 (2016), p. 43.

Aquí teniu els vídeos.