Conducció de ciclomotors i bicicletes

Aquests dies, monitors del Servei Català de Trànsit han estat fent unes xerrades al centre sobre la conducció de ciclomotors i bicicletes.

També hi ha havia una part pràctica amb bicicletes i ciclomotors.

Al taller de bicicletes, que les tenien desmuntades, aprenien a arreglar el manillar, la cadena, frens, arreglar punxades i inflar bé les rodes. També han après els noms i usos de cada eina.

A la part pràctica amb ciclomotor, l’alumnat ha pogut conduir una moto elèctrica dins un circuit tancat marcat a la pista del pati. L’experiència ha estat molt positiva, ja que hi ha molts alumnes que ja condueixen ciclomotors o s’estan traient el carnet.

Aquesta xerrada els ha ensenyat a saber circular, la mecànica bàsica, tècniques posturals per a evitar accidents i, també, a tenir una actitud correcta quan es condueix per la via.