Col·laborem amb el Dia Europeu de Conscienciació de l’Aturada Cardiorespiratoria

Avui dia 16 d’octubre, Dia Europeu de Conscienciació de l’Aturada Cardiorespiratoria, tot l’alumnat de 1r de batxillerat del nostre institut s’ha desplaçat fins a la plaça de l’Ajuntament de Tortosa per participar en una activitat organitzada pels serveis territorials a les Terres de l’Ebre de Salut, Ensenyament, Esport i Empresa i Coneixement.

L’alumnat de 1r de batxillerat, que ha rebut prèviament una completa formació per part del professorat del departament d’Educació Física, ha fet una demostració pràctica als alumnes de primària de diferents escoles de la ciutat.

Aquesta activitat s’ha fet simultàniament a Tortosa, Amposta, Móra d’Ebre, Gandesa i l’Ampolla.