Celebrem el Dia Mundial de l’Activitat Física

Divendres 6 d’abril se celebra el Dia Mundial de l’Activitat Física, amb l’objectiu de difondre el missatge “acumuleu 30 minuts d’activitat física cada dia”. Aquest any el lema és + actiu cada dia!

Coincidint amb aquesta celebració, aquesta setmana el departament d’Educació física aquest dimecres dia 4 d’abril ha organitzat una activitat al rocòdrom de l’institut amb un grup d’alumnes de l’Escola El Temple i, el mateix divendres dia 6 d’abril, una sortida amb tot l’alumnat de 1r d’ESO al pavelló firal de Remolins per a participar en la Jornada Esport a l’Escola.

La biblioteca també ha volgut recordar aquesta celebració i ha muntat una petita exposició de novel·les per a jóvens de temàtica esportiva.

Aquí teniu algunes eines i idees de com fer de l’activitat física un hàbit que us farà sentir bé recomanades pel Canal Salut.