Autisme: xerrada a càrrec del centre Montea

“Autista” no és un insult. Davant l’augment de comentaris entre adolescents utilitzant aquest terme de manera indeguda, i amb la voluntat que totes les persones autistes se sentin segures, respectades i plenament còmodes al centre, hem organitzat un cicle de xerrades per parlar obertament sobre l’autisme, explicar què és i sensibilitzar l’alumnat sobre la importància de les seves paraules i els seus actes.

Al Despuig treballem cada dia per construir un institut inclusiu, respectuós i compromès amb la diversitat, perquè entenem que aquesta diversitat és una font de riquesa personal i comunitària.

Per aquest motiu, l’alumnat de 1r d’ESO ha rebut la visita de dues psicòlogues especialitzades en autisme, la Sandra i la Sílvia, del centre Montea. Elles han conduït unes sessions molt enriquidores, amb dinàmiques que han permès comprendre millor què significa viure amb aquesta condició.

Moltes gràcies!