Anem a la final del concurs mSchools 2019

Dos grups d ‘alumnes del nostre institut han arribat a la final del concurs mSchools Student Awards, un programa impulsat per Mobile World Capital Barcelona que es disputarà el 8 de juny a la Farga de L’Hospitalet.

La jornada, que comptarà amb la participació de més de 750 alumnes de centres educatius catalans, reconeix i premia els projectes digitals desenvolupats per estudiants de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius durant el curs escolar.

El centre ha participat al concurs mSchools Student Awards en la modalitat de App Education. L’objectiu d’aquesta modalitat és desenvolupar projectes d’aplicacions mòbils que ofereixin solucions a problemes reals i que tinguin com a punt de partida els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides.

El grup d’alumnes de 4 ESO B format per Sara Qiao, Josep Barceló, Joel Calvet, Ricard Aznar i Gerard Brull han creat l’empresa Energy Master i han dissenyat l’app Energy Calculator.

Per més detalls, entreu al seu web.

L’altre grup, format pels alumnes Maria Bonet, Gisela Castilla, Sergi Algueró, Julia Araujo i Jhordan Cobos, de 3r ESO A, han creat l’empresa amésamés i han elaborat l’app Green World.

Vegeu la seua pàgina web.

Molta sort!

Més informació: Tres escoles de les Terres de l’Ebre arriben a la final dels mSchools Student Awards, que premien el talent digital. Ebredigital.cat (03/06/2019).