Alumnes de batxillerat visiten el molí Faiges

El passat dijous 17 de desembre el grup de primer de batxillerat humanisticosocial de l’Institut Cristòfol Despuig de Tortosa va visitar l’empresa “Rústica Faiges” ubicada a Roquetes.
La visita  va tenir diverses parts: visita olioteca, visita al molí d’oli on van veure el procés productiu, entrevista a la filla del propietari i gerent, Rita Faiges,  jocs amb els alumnes i tast “amb olor” de diferents olis.
Cal destacar el procés productiu, que respecta el medi ambient, amb certificació de producte de qualitat Reserva de la Biosfera i com, a partir de la matèria primera i emprant la tecnologia, sorgeix el producte final.
Després de la visita ens queda una reflexió, com un negoci retorna a l’essència dels orígens amb la producció pròpia i de qualitat, productes “Gourmet”, on les mermes se converteixen en subproductes com olis terapèutics, patés, sabons…fets per artesans amb la col.laboració de l’empresa, on tothom guanya i el consumidor el qui més, ja que  retornem als avantatges dels productes naturals, sense additius, sense conservants… i tan necessaris per al nostre cos i la nostra salut.
Gràcies, Rita Faiges,Sandra Miralles  i equip, per una visita formativa que els alumnes mai oblidaran, cal dir que ens heu fidelitzat!
 Sou veritablement un exemple a seguir en economia local,  responsabilitat social i respecte al medi ambient!