Alfred Requena al programa de ràdio “Los de casa”

Ja podeu escoltar el cinquè programa ràdio que fa un grup d’alumnes de 3r d’ESO a l’optativa Fem ràdio i que s’emet al magasín La punta del diamant de Ràdio Tortosa (103.3 FM).

En aquest darrer programa podeu escoltar una interessantíssima entrevista a Pere Clotet, que és psicòleg i treballa amb cavalls a Temps de Terra, i a Alfred Requena, a qui molts ja coneixeu perquè és professor nostre de Física i Química, i que també desenvolupa un treball amb cavalls i persones.

A més a més, com sempre, escoltareu bona música, una tria de jocs molt recomanables, l’agenda de l’institut i la tercera entrega de la radionovel·la “La Mà Negra”.

No us ho perdeu!

Programa núm. 5 (16/3/2017)

img_3452 img_3453

img_3457 img_3458

Si us heu perdut els programes anteriors, visiteu la pàgina dels podcasts del programa a Ràdio Tortosa.