Agraïments

Gràcies a totes les persones,
entitats, organismes i institucions
que han col·laborat amb la biblioteca.

A la Biblioteca Marcel·lí Domingo, Periodisme Juvenil, Bibliotecas Escolares en Tránsito 2011 i Expodidàctica 2012, per la difusió de les activitats de la nostra biblioteca.

A l’Institut de l’Ebre, la Biblioteca de Catalunya, la Biblioteca de la Universidad de Zaragoza, la Biblioteca de la Universitat d’Alacant i l’Escola Ferreries per la donació de llibres duplicats o esporgats.

A la Diputació de Tarragona, l’Institut d’Estudis Catalans, l’Institut Ramon Muntaner, la Direcció General de Política Lingüística, el Consell Comarcal del Garraf, l’EMD de Jesús, Edicions 62, Barcanova, Teide, Edebé, Sembra Llibres, Bromera i Planeta, per la donació de llibres del seu catàleg.

Als professors Álvaro Arasa, José Luis Pascual, Hilari Muñoz i Manolo Muñoz, a les professores Imma Adell i Cinta Navarro, i també a familiars de l’alumnat com ara M. Carmen Queralt, per la donació de llibres particulars.

Al CNL a les Terres de l’Ebre i la Llibreria La 2 de Viladrich, per la donació d’obsequis per al II Concurs de microrelats de terror.

(Actualitzat divendres 16 de abril de 2018)