Actuació del cantautor Emiliano Valdeolivas

Dimecres 30 de març el “juglar” Emiliano Valdeolivas va actuar al gimnàs de l’institut davant un d’un grup nombrós d’alumnes de 3r i 4t d’ESO i de 1r i 2n de batxillerat.

+DSCN5851

Emiliano Valdeolovas és professor de llengua i literatura española i és també un cantautor amb una llarga experiència.

L’objectiu era proposar un encontre poeticomusical cantant cançons en castellà. Entre altres, va cantar un fragment del Mio Cid i també el famós sonet «A una nariz» de Quevedo. A mi, però, personalment, la que més em va agradar va ser el «Romance de la dama guerrera», que fa referència a una bella dona que s’allista a la guerra.

+DSCN5850

Els alumnes ens vam soprendre i ens vam commoure molt. La professora Pilar Andreu, que fa literatura castellana, es va sentir molt contenta d’escoltar una poesia que ella valora molt i de la qual se sent molt orgullosa.

Bárbara Rodríguez