Activitats reivindicatives del Dia de la Dona

En motiu de la celebració del Dia de la Dona Treballadora el 8 de març, a l’institut s’han fet diverses activitats.

L’alumnat de l’aula d’acollida ha fet un mural per al Punt Jove de Tortosa, on es pot llegir la paraula dona en diverses llengües.

Al passadís de l’ESO es pot veure l’exposició “Històriques“, organitzada pel departament d’Educació visual i plàstica i Música.

L’exposició consta de dos parts. La primera està dedicada a dones artistes visuals, l’ha fet l’alumnat de 3r d’ESO.

L’altra part de l’exposició està dedicada a dones compositores, i l’ha fet l’alumnat de 2n.

A més a més, l’alumnat de 4t ESO A a l’optativa de Llengua castellana i literatura ha elaborat el mural “Frases de escritoras célebres”, que es pot veure al mateix passadís d’ESO.

Per últim, l’alumnat de Literatura catalana de 2n de batxillerat ha editat vídeos on podem escoltar la poeta Maria-Mercè Marçal llegint el poema “Vuit de març”. Aquí en teniu una mostra.