Activitats del 19 al 23 de març

Durant l’última setmana de classe abans de Setmana Santa, s’han programat diverses xarrades, tallers i sortides amb l’alumnat i les famílies.

Dilluns 19 de març, a les 19.30 h, farem una reunió amb les famílies de l’alumnat de 3r d’ESO per explicar l’orientació acadèmica que se segueix i quins itineraris hi ha a 4t de cara al curs 2018-2019.

En acabar, a les 20.15 h, la unitat de proximitat dels Mossos d’Esquadra vindrà a l’institut a fer una xarrada a les famílies sobre “Drogues, xarxes socials i lleis“.

Dimarts 20 març, tot l’alumnat de 1r d’ESO farà una visita a la Biblioteca Marcel·lí Domingo organitzada per la Comissió de la biblioteca amb la intenció de conèixer el servei de préstec i ampliar així les possibilitats d’aconseguir noves lectures.

Aquest mateix dimarts, l’alumnat de 1r de batxillerat assistrà a la xarrada “Els hàbits esportius per a la millora de la salut”.

Dimecres 21 març, l’alumnat de 2n d’ESO particparà en l’assaig general de l’espectacle “Tots Dansen” que se celebrarà al Teatre Auditori Felip Pedrell i en la que participaran alumnes de tots els instituts de Tortosa.

El mateix dimecres, l’alumnat de 2n de batxillerat assistirà a una xarrada informativa de la Universitat Rovira i Virgili.

Dijous 22 març, l’alumnat de 1r d’ESO farà una sortida a Ulldecona i Alcanar organitzada pel departament de Ciències socials per visitar les pintures rupestres i el poblat ibèric d’aquestes poblacions.

El mateix dijous, l’alumnat de 3r d’ESO farà una sortida a l’EDAR de Roquetes-Tortosa, organitzada pel projecte Escola Verda en motiu del Dia Mundial de l’Aigua.

A més a més, el dijous 22 de març l’alumnat de 2n d’ESO assistirà a la xarrada “Com comença el joc” que vindran a impartir agents dels Mossos d’Esquadra.

Per últim, divendres 23 març, l’alumnat de 2n ESO farà una sortida al barri jueu de Tortosa.