Activitats de Sant Jordi 2018

Tal com estava previst, avui 23 d’abril, Dia de Sant Jordi, s’han fet diverses activitats.

Des de primera hora del matí, i escalonadament, diferents grups d’alumnes de 3r d’ESO han anat a vendre roses per la ciutat. Uns han anat a l’Hospital Verge de la Cinta, uns altres al Mercat i uns altres al CAP El Temple, i ha estat un èxit rotund.

Mentrestant, a les onze de matí ha començat la gravació en directe d’un programa especial de Ràdio Despuig fet per l’alumnat de l’optativa de 3r d’ESO Fem ràdio, amb la col·laboració del departament de Tecnologia.

En el programa hi ha intervingut alumnat de diferents cursos que han llegit contes del llibre La oveja negra i demás fábulas, d’Augusto Monterroso, i un resum del llibre Tocats pel foc de Manuel de Pedrolo. També hem pogut sentir la professora de castellà Sandra Cugat i la professora de català Tere Izquierdo, que han parlat d’aquests dos escriptors.

El programa també ha tingut per protagonista la Fira d’intercanvi de llibres, organitzada per la biblioteca de l’institut. Per saber com ha anat, s’han fet entrevistes a professors i alumnes que han intercanviat llibres a la fira i també a Cinta Cabrera, responsable de la biblioteca.

Una altra activitat destacada de la jornada ha estat el taller de Dansa escocesa, organitzat pel professorat d’anglès. L’alumnat de 2n d’ESO, primer, i de 4t d’ESO, després del pati, han pogut disfrutar d’aquest taller conduït íntegrament en anglès.

Bona diada!