Activitats de l’últim dia de classe

Divendres 22 de desembre s’han programat activitats diverses:

PROGRAMA D’ACTIVITATS

8.00 a 11.15 h
Classes normals o activitats didàctiques alternatives.

08.15 a 13.35 h
Torneig de futbol, bàsquet i tennis taula (solament alumnat inscrit)

10.00 h
Representació de l’obra Auto de los Reyes Magos per l’alumnat de teatre de 2n d’ESO, dirigits per la professora Maria Argente.

11.15 a 11.45 h
Pati

11.45 a 14.00 h
Neteja de les aules: 11.45 h (1r i 2n d’ESO), 12.40 h (3r i 4t d’ESO), 13.35 (1r i 2n de batxillerat)

11.45 a 12.30 h
Cantada de nadales (primera part):
• Actuació de l’alumnat de 1r d’ESO acompanyats per la professora Mariló Sebastià. Nadala en català. Cançó: «Aubades».
• Actuació de l’alumnat de 2n d’ESO D acompanyats per la professora Begoña López. Nadala en castellà. Cançó:«El niño del tambor».
• Actuació de l’alumnat de francès de 1r d’ESO acompanyats per la professora Carme Castellà. Nadala en francès. Cançó:«Vive le vent».
• Actuació de l’alumnat de francès de 2n i 3r d’ESO acompanyats per la professora Mar Ruiz. Nadala en francès. Cançó:«On ecrit sur les murs».
• Actuació de l’alumnat d’alemany acompanyats per la professora Laura López. Nadala en alemany. Cançó:«Sher Schönes kinderlied zum Advent».

12.30 a 13.00 h
Lliurament de premis del Concurs de microrelats de terror, Fotofilosofia i postal de Nadal.

13.00 a 14.00 h
Cantada de nadales (segona part):
• Actuació de l’alumnat de 4t ESO A acompanyats per la tutora Sandra Cugat. Nadala en català. Cançó:«El millor regal ets tu».
• Actuació de l’alumnat d’italià acompanyats per la professora Núria Benaiges. Nadales en italià. Cançons:«A Natale puoi» i «Sarà Natale se».
• Actuació de l’alumnat de 4t d’ESO i batxillerat de francès acompanyats per la professora Mar Ruiz. Nadala en francès. Cançó: «Jour 1».
• Actuació de l’alumnat de batxillerat d’anglès acompanyats per les professores Rosa Vallés i Laura López. Nadala en anglès. Cançó: «All I want for Christmas is you».

14.00 h
Lliurament dels butlletins de notes.

Bones festes!