Activitats de l’últim dia de classe de l’any

Dijous 22 de desembre 2016 es faran CLASSES NORMALS o ACTIVITATS ALTERNATIVES a les aules de les 8.00 fins a les 13.35 h, amb l’hora del pati habitual d’11.15 a 11.45 h. En qualsevol cas, les aules hauran de quedar netes i endreçades.

A les 13:35 h, cada tutor/a farà el lliurament de BUTLLETINS DE NOTES a l’aula de grup. Es podrà sortir del centre un cop entregades les notes.

Al llarg del matí es faran altres activitats, a les quals només assistirà l’alumnat que hi està inscrit. El professorat responsable de l’activitat passarà a buscar per les classes l’alumnat que hi participa.

A partir de les 8.15 i fins a les 13.35 h, es disputarà el TORNEIG DE FUTBOL, BÀSQUET i TENNIS TAULA a la pista poliesportiva.

nadales1

A partir de les 12.00 h començarà la tradicional CANTADA DE NADALES al gimnàs.

A les 12.30 h també es farà l’ENTREGA DE PREMIS dels concursos (microrelats de terror, postal de Nadal, Fotofilosofia).