A un pas de guanyar la gran final del concurs Picalletres a Esparreguera

El passat 19 de juny, ens vam desplaçar a Esparreguera un grup d’alumnes de 3r d’ESO i quatre professors per fer costat a l’alumna Mariam Ouacif que va participar a la Gran Final del Pica Lletres 2018.

Mariam va superar una primera eliminatòria molt emocionant i va concursar fins a l’últim sospir per guanyar la final. Sense cap mena de dubte, tot i no guanyar, va ser la millor concursant de Catalunya.

Aquell dia es va fer l’enregistrament de la 10a Gran Final del Pica Lletres, presentada per Joan Dausà, i del programa especial per commemorar els 10 anys del concurs, que finalment es va emetre diumenge 8 de juliol a la majoria de televisions de la Xarxa de Comunicació Local.

Gran Final Nacional Pica Lletres 2018. Pica Lletres (9 juliol 2018).

Aquest any s’han enregistrat disset eliminatòries del concurs Pica Lletres per tot Catalunya i hi han participat divuit televisions locals. En total s’han realitzat 204 programes, hi han participat 147 centres de secundària, amb gairebé 1.000 concursants i el concurs ha comptat amb la participació indirecta de gairebé 11.000 alumnes.