39a Mostra de Teatre Escolar

Avui 11 de maig hem participat en la 39a Mostra de Teatre Escolar que es fa a l’Auditori Felip Pedrell. L’alumnat de l’optativa “Fem teatre” amb el suport del professor Xavi Albacar i la professora Sandra Cugat han representat l’obra “Canviem la història”, revisió de tres contes clàssics: La Ventafocs, la Blancaneu i la Bella Dorment des del punt de vista de la perspectiva de gènere fent èmfasi en els conceptes sexe/gènere i, sobretot, en els estereotips del personatges femenins en els contes tradicionals.
Han actuat molt bé i han rebut un fort aplaudiment del públic assistent: els altres companys i companyes de segon d’ESO i l’alumnat de l’IE El Temple, l’institut Dertosa i l’institut de Roquetes.
Agraïm també el recolzament dels companys i companyes del CRP Baix Ebre.