CONSUM RESPONSABLE DE L’AIGUA.

Divendres 26 d’abril l’alumnat de primer d’ESO van realitzar una exposició davant la directora del centre. Van presentar el treball que han realitzat aquestes darreres setmanes amb una exposició oral de cartells de conscienciació sobre l’ús de l’aigua al centre educatiu.
Els cartells seran exposats al nostre passadís d’exposicions, amb la finalitat de conscienciar i fer reflexionar la resta d’alumnat de la importància en la reducció del consum d’aigua i com nosaltres, com a alumnes i professors, aportant un granet d’arena cadascun podem fer un gran desert. És a dir, les accions petites en sumaran una de molt més gran, i així també tindrem content el secretari de centre si realment aconseguim reduir la despesa d’aigua del centre.
Molt bon treball! Orgullosos d’ensenyar a ser ciutadans crítics i responsables. Seguim!