VII Edició dels Premis comarcals de recerca organitzats pel Consell Comarcal del Baix Ebre

L’alumna Paula Querol Carot, de 2n batxillerat de ciències, ha obtingut el premi Pare Romanyà en l’àmbit cientificotecnològic que atorga el Consell Comarcal del Baix Ebre.

En l’acte de lliurament dels premis de dimecres 27 de juny de 2012 s’han lliurat premis en l’àmbit científic i humanístic. El jurat estava format per membres de les universitats presents al territori i per representants dels diferents grups polítics.

L’alumna Paula Querol havia fet el treball de recerca que porta per títol “Estudi i classificació de les estrelletes de Mig Camí”, tutoritzat pel professor Álvaro Arasa.

Cada finalista va fer una exposició oral sobre el seu treball. Aquesta exposició oral representava un 15 % de la nota, mentre que el 85 % restant sortia del treball escrit.

L’Obra social de la Caixa ha obsequiat l’alumna amb un ordinador portàtil i el consell comarcal amb una placa commemorativa. Font: departament de Ciències de la naturalesa.