CFGB Serveis Comercials

El Cicle de Formació Professional Bàsica de Serveis Comercials està adreçat a alumnes que han cursat l’ESO sense haver-la superat i volen continuar la seva formació en un entorn pràctic i orientat al món laboral. Aquesta formació permet adquirir competències bàsiques i específiques relacionades amb el sector comercial i administratiu, alhora que facilita una via per continuar estudiant o incorporar-se al mercat de treball amb una preparació adequada.

Què aprendràs?

Al llarg del cicle, l’alumnat aprendrà a:

  • Atendre clients en establiments comercials i petites empreses.

  • Fer operacions bàsiques de venda, cobrament i reposició de productes.

  • Manipular productes, preparar comandes i col·locar mercaderies en punts de venda.

  • Utilitzar eines informàtiques bàsiques per a tasques administratives i de gestió comercial.

  • Desenvolupar habilitats comunicatives, d’autonomia i treball en equip.

Sortides professionals

En acabar, podràs treballar com a:

  • Ajudant de dependència o reposició en establiments comercials.

  • Auxiliar de magatzem o de punts de distribució.

  • Auxiliar d’oficina o arxiu en empreses comercials o administratives.

  • Ajudant en activitats de màrqueting senzilles.

I després del CFGB?

  • Podràs accedir directament a un CFGM (Cicle Formatiu de Grau Mitjà), com ara Activitats Comercials o altres de la família de Comerç i Màrqueting.

  • També pots continuar amb altres itineraris formatius com el GESO (Graduat en Educació Secundària per a persones adultes) o l’Escola d’Adults.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut