Vídeos del concurs televisiu Picalletres

Fa uns mesos vam informar de la sortida que va fer l’alumnat de 3r d’ESO A als estudis de Canal Terres de l’Ebre per participar en el concurs Picalletres el dia 27 de febrer.

Com ja sabeu, Picalletres és un concurs televisiu que permet als estudiants de 3r d’ESO competir i divertir-se participant d’una activitat pedagògica senzilla i engrescadora: lletrejar paraules en català.

Entre el mes d’abril i maig s’han emès els programes en diferit i ara ja es poden veure en línia. El nostre institut hi va participar amb dos grups.

El primer grup format per Àngela, Vinyet i Maria es va enfrontar amb companys de l’Institut Joaquín Bau.

Picalletres: programa 4. Canal Terres de l’Ebre (28/04/2015)

El segon grup, format per Raül, Laia i Gerard, ho va fer al costat dels companys del Col·legi de Nostra Senyora de la Consolació.

Picalletres: programa 5. Canal Terres de l’Ebre (15/05/2015)

Tot i que no van aconseguir pujar al Picarànquing dels millors grups, cal dir que van fer un bon paper i en van aprendre molt.