Participem en l’Edcamp d’alumnat

El passat dimarts 29 d’octubre, l’alumnat de l’optativa de tercer d’ESO “Fem teatre” hem participat en un edcamp organitzat per la classe de quart d’ESO de l’Institut-Escola Daniel Mangrané, amb el suport del centre i la Fundació Jaume Bofill.

L’activitat ha consistit en una trobada d’alumnes de diferents centres per parlar sobre temes interessants sobre l’educació. Els temes han sorgit de les inquietuds dels nois i noies i les diferents assemblees s’han fet a porta tancada, sense la intervenció del professorat.

Després de passar un matí molt interessant amb moments divertits, com un escape room; amb moments de reflexió, com les dos assemblees; amb moments gastronòmics, com el pica-pica o l’esmorzar i amb moments màgics, com la coreografia conjunta, hem marxat cap a casa amb moltes ganes de tornar a participar en un edcamp o, qui sap, d’organitzar-ne un.

De tornada, hem comentat que ens ha semblat un plantejament d’activitats molt interessant i profitós.