Tots dansen al Teatre Auditori Felip Pedrell

L’institut Cristòfol Despuig ha participat durant aquest curs en un projecte educatiu Tots dansen, que es fa a diferents ciutats de Catalunya.

El proper divendres 4 de maig, al Teatre Auditori Felip Pedrell de Tortosa, es farà la presentació en públic del treball fet al llarg dels dos darrers trimestres. Al matí serà una sessió per a l’alumnat del centre i a la tarda, a les 19 h, hi haurà la funció per a les famílies i públic en general. L’entrada és lliure, fins a completar l’aforament.

El projecte Tots dansen té l’objectiu de reforçar i incrementar el compromís de la dansa amb l’educació, les escoles i la comunitat i impulsar projectes educatius i d’accions de proximitat que permetin la transmissió dels valors que pot aportar de manera intrínseca la dansa com a art.

Al llarg del curs, quatre professors i professores s’han format al Mercat de les Flors de Barcelona per poder transmetre després a l’alumnat els detalls de l’espectacle; a més el treball s’ha completat amb visites dels coreògrafs a l’institut. Aquesta iniciativa s’ha treballat amb l’alumnat de 2n d’ESO.

Més informació: Teatre Auditori Felip Pedrell.