Acte de lliurament de diplomes Delf

Ahir es va celebrar l’acte de lliurament de diplomes Delf (Diplôme d’Études en Langue Française) a l’Institut Français de Barcelona. A les 17 h va començar la cerimònia amb les intervencions de diverses personalitats de l’àmbit lingüístic. Entre elles destaquen: la Pascale de Schuyter Hualpa,  la directora de l’Institut Français de Barcelona, en Sebastien Portalli, l’encarregat de la cooperació en la llengua francesa a Espanya, l’Hervé Salaün , el director dels  cursos de l’Institut Français, i el Manel Mor, el cap de la Secció de Serveis Educatius i Formació Permanent del Departament d’Educació.

Al final de l’acte es van lliurar els diplomes Delf Scolaire als nostres alumnes:

Diplomes Delf Scolaire nivell A2:

Esmeralda Pintor Carcedo (1r de Batxillerat B)

Carla Fernández Andújar (1r de Batxillerat B)

Lara Belén Presta (1r de Batxillerat – exalumna de l’Institut Can Vilumara)

Diplomes Delf Scolaire nivell B1:

Albert Molina Cerdán (1r de Batxillerat A)

Abde- Salam Kouah (1r de Batxillerat A)

Alexis Cruz (1r de Batxillerat A)

Els hi donem l’enhorabona i els aconsellem que continuïn descobrint el món de la llengua i cultura franceses.

1. Mireia

Què bé que els alumnes tinguin la opció d’accedir a aquesta titulació! Gràcies a la implicació del centre i del professorat que ho feu possible.