Xerrada Fulbright sobre “Environmental Engineering”

Aquest dimart 21 al matí, els alumnes de 1r i 2n de batxillerat científic-tecnològic han pogut gaudir d’una xerrada en anglès per part d’una ponent americana. La xerrada ha estat promoguda pel departament d’ensenyament en col·laboració amb l’ambaixada americana. Durant una hora, la ponent, Elizabeth Beyer, ens ha traslladat la seva experiència com a recent graduada universitària als estats units, ens ha parlat no només de la seva especialitat, l’enginyeria mediambiental, si no també d’allò que suposa estudiar a una universitat americana, del seu dia a dia i de les costums pròpies de la zona.

Els alumnes han estat molt atents i correctes durant la xerrada i fins i tot alguns han gosat preguntar individualment dubtes sobre allò que ens havia explicat la ponent.

Si voleu obtenir més informació sobre el programa Fulbright adreceu-vos al web: www.fulbright.es/ o bé a www.serveiseducatius.xtec.cat/hospitalet/general/conferencies-fulbright-2022-23/.