Un any més a la Lliga de Debat de la Xarxa Vives

Un any més els nostres alumnes han participat a la Lliga de Debat que organitza la Xarxa Vives d’universitats de l’àmbit lingüístic del Català.

Es tracta d’una activitat motivadora, que posa en contacte els nostres alumnes amb altres mitjançant una competició que els obliga a treure el millor de sí mateixos. I aquest any amb recompensa: una fantàstica 7ª posició en la classificació final d’instituts participants a la Univ. Pompeu Fabra de Barcelona.

Enhorabona als participants: Marina Pérez, Natalia Tomé, Ángela Pozo, Marta Navarro, Pedro Villanova i Nerea Ramos. I un aplaudiment, és clar!