Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència

Amb motiu del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, l’àrea científico-tecnològica, ha organitzat diferents activitats:

• L’alumnat de 2n d’ESO va realitzar un escape room, anomenat: Atrapa la Hacker d’Instagram, portat a terme per un grup de noies, que estan estudiant o treballant en el món de les ciències i de les enginyeries, i que pertanyen a l’associació Young it Girls. Amb aquest escape room, a partir de diferents enigmes i jocs, han mostrat dones que han estat i són referents en el camp STEAM.
  • L’alumnat de 1r de Batxillerat ha assistit a dues xerrades, una de l’àmbit científic a càrrec de dues exalumnes de l’institut Can Vilumara que han acabat els seus estudis de Genètica i Veterinària (Marta García i Andrea Zapater). Una altra de l’àmbit tecnològic a càrrec de la Laura Santos, enginyera informàtica.
  • L’alumnat de 2n de Batxillerat Tecnològic ha assistit a una xerrada a càrrec del Joel Gràcia, enginyer aeroespacial.
També s’ha fet una exposició de dones científiques amb material fet per l’alumnat de l’ESO.