Concurs 8M amb perspectiva de gènere

Les alumnes de primer del CFGS de Promoció d’Igualtat de Gènere organitzem activitats per commemorar el 8M, el dia internacional de la dona. Com és tradició, hem preparat el concurs que es realitza des de fa uns anys a l’institut. Aclarim que les obres ha de tenir una perspectiva de gènere.

Qui pot participar?

-1r i 2n ESO
-3r i 4t ESO
-Batxillerat i FP
-Professorat i personal no docent

En quines categories es pot participar?

• Audiovisual:
    Vídeo: ha de ser inèdit i original de l’autora o autor, amb una durada màxima de 5 minuts.
    Fotografia: ha de ser inèdita i original de l’autora o l’autor.
  • Format text:
    Totes les obres s’han d’entregar en format DIN-A4 i a través del correu.

Com participar?

Format on line: enviar les obres al correu electrònic: tpiginscanvilumara@gmail.com
Format físic: entregar les obres a les tutores/tutors corresponents de cada participant

Cal especificar: pseudònim, classe, curs i nom del tutor o tutora.

Dates:

Lliurament de les obres: fins divendres 12 de març (inclòs)
Entrega dels premis: dimarts 16 de març

Premis:

Primer premi: 25€ llibreria Cómplices + xapa commemorativa TPIG
Segon premi: 10€ llibreria Cómplices + xapa commemorativa TPIG

Entrega de premis:

Es penjaran cartells pel centre amb els pseudònims de les persones guanyadores.

• Alumnat: es deixarà el premi dins la bústia de la tutora o tutor de les persones guanyadores. També es podrà recollir a l’aula de 1er TPIG (Aula 3102) per les persones guanyadores que assisteixin a l’institut per la tarda, acompanyades d’alguna persona de guàrdia.
  • Professorat: es deixarà el premi dins la seva bústia. També es podrà recollir a l’aula de 1er TPIG (Aula 3102) per les persones guanyadores que assisteixin a l’institut per la tarda.
  • Personal no docent: es deixarà el premi a la Consergeria de l’institut. També es podrà recollir a l’aula de 1er TPIG (Aula 3102) per les persones guanyadores que assisteixin a l’institut per la tarda.

Les alumnes de 1er TPIG
INS Can Vilumara