Com podries cuidar millor el teu cos?

Aquesta és una pregunta que plantegem a l’alumnat de 1r d’ESO, que tindrà quatre anys per anar resolent.

Des de l’Institut Bitàcola volem posar les bases d’un estil de vida actiu i saludable. L’alumnat començarà descobrint les possibilitats de pràctica d’activitat física a l’entorn proper, ja sigui el medi natural i urbà i continuarà reflexionant sobre el propi cos, la condició física i els hàbits saludables.

Amb el temps, l’alumnat hauria d’acceptar el propi cos, mantenir uns bons hàbits de salut i practicar activitat física de manera regular, seguint les indicacions de la OMS. A Barberà del Vallès hi ha molts infants i joves que fan activitat física de manera regular, però… encara n’hi ha que no. A aquests, els volem animar a moure’s més, així com també animem a millorar la qualitat dels esmorzars!

Aquest trimestre amb 1r A i 1r B hem treballat també els jocs populars i amb 1r C hem anat a aprendre natació a les instal·lacions municipals de Can Llobet.

Salut i moviment!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>