Preinscripció i Matrícula

CURS 19/20

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA DE NOU ALUMNAT

NOU!! CONSULTAR OFERTA DEFINITIVA DE PLACES aquí

a) Dates clau i horari de preinscripció i matrícula

Cicle Formatiu Preinscripció Matrícula Detall Preinscripció Dates del curs
GM Manteniment de vaixells d’esbarjo del 3 al 4 de setembre del 9 al 10 de setembre + Informació Setembre – juny (torn de matí i torn tarda)
GS Sistemes de navegació * CONSULTAR VACANTS LLIURES – MATRÍCULA PRESENCIAL FORA DE TERMINI A PARTIR DEL 3 DE SETEMBRE

GS Ensenyament i Animació Socioesportiva adaptat a platja

GM Cicle Inicial Ensenyaments Esportius (Vela, Busseig, SOS) del 9 de setembre al 27 de setembre 7 d’octubre (de 9 a 12hrs) + Informació Setembre – desembre (torn de matí)
GM Cicle Final Ensenyaments Esportius (Vela, Busseig, SOS) Desembre 2019 (pendent de publicació) Desembre – Gener (pendent de publicació) Pendent de publicació Gener – Juny (torn de matí)
GS Ensenyaments Esportius (SOS i Vela) del 9 de setembre al 27 de setembre del 30 de setembre al         1 d’octubre + Informació Setembre – juny (torn de matí)
CI SOS Intensiu per alumnat AAFE del 6 de maig al 7 de juny del 17 al 18 de juny + Informació Juny (torn de matí)
Bloc Comú CI Intensiu (obert a totes le modalitats) del 9 de setembre al 27 de setembre 7 d’octubre (de 9 a 12hrs) + Informació

*Titulació oficial: Tècnic/a superior en sistemes electrotècnics i automatitzats, perfil professional d’instal·lacions elèctriques i comunicacions del vaixell.

b) Informació General (requisits d’accés, admissió, documentació, quota de material pendent de modificació)

Indicacions per fer la preinscripció telemàtica.

Esquemes resum:

MOLT IMPORTANT! és requisit imprescindible superar la prova específica per accedir als Cicles d’Ensenyaments Esportius.

Informació PROVES ESPECÍFIQUES D’ACCÉS ENSENYAMENTS ESPORTIUS, fes clic aquí

Podeu veure un tutorial per fer la inscripció a les proves específiques d’accés d’ensenyaments esportius aquí.

Resum calendari de les proves específiques d’accés als ensenyaments esportius que es desenvoluparan a  Barcelona:

• Inscripció a la prova del 3 al 12 de setembre per Salvament i Socorrisme.
  • Prova de Salvament i Socorrisme 5 i 6 d’octubre.

c) Quadre de preus

d) Documents matrícula (disponible en període de matriculació)

e) Horari de secretaria