Us donem la benvinguda com a alumnat de l’Institut de Nàutica de Barcelona i a continuació us fem arribar la informació que necessitareu per al primer dia del curs 2026-2027:
La presentació del curs serà el dia dilluns 14 de setembre de 2026 a l’edifici SEU al Carrer de l’Escar, 6-8 per als següents estudis de Formació Professional i PFI:
(L’assistència és obligatòria per a tot l’alumnat)
| Estudi | Hora | Lloc |
| PFI Auxiliar manteniment d’embarcacions TM02 | de 10 hores a 13 hores | Auditori |
| CFGM Manteniment d’embarcacions TM60 – 1r Matí | de 10 hores a 13 hores | Auditori |
| CFGM Manteniment d’embarcacions TM60 – 1r Tarda | de 16 hores a 19 hores | Auditori |
| CFGS Ensenyament i animació socioesportiva orientat a platja AEA0 – 1r | de 10 hores a 13 hores | Auditori |
| CFGS Sistemes elèctrics i de navegació EEA1 – 1r | de 16 hores a 19 hores | Auditori |
| Estudi | Hora | Lloc |
| CFGM Manteniment d’embarcacions TM60 – 2n Matí | 10h (una vegada acabada la presentació, inici de classes) | Aula S110 |
| CFGM Manteniment d’embarcacions TM60 – 2n Tarda | 16h (una vegada acabada la presentació, inici de classes) | Aula S110 |
| CFGS Ensenyament i animació socioesportiva orientat a platja AEA0 – 2n | 10h (una vegada acabada la presentació, inici de classes) | Aula S112 |
| CFGS Sistemes elèctrics i de navegació EEA1 – 2n | 16h (una vegada acabada la presentació, inici de classes) | Aula S112 |
La presentació del curs serà el dia dilluns 14 de setembre de 2026 a l’edifici SEU al Carrer de l’Escar, 6-8 per als següents estudis de Tècnics Esportius:
(L’assistència és obligatòria per a tot l’alumnat)
| Estudi | Hora | Lloc |
| Batxillerat Esportiu Salvament i socorrisme SS11 (Cicle Inicial – G2) | 8h | Aula S211 |
| Batxillerat Esportiu Vela NA00 (Cicle Inicial – G3) | 8h | Aula S207 |
| Cicle Inicial – CFGM Salvament i socorrisme SS11 (Cicle Inicial – G4)* | 8h | Aula S207 |
* Alumnes que ja teniu superada la prova especifica d’accés.
Us avancem que el dia 5 d’octubre, a l’edifici SEU al Carrer de l’Escar, 6-8 iniciaran les classes i es farà la presentació del curs dels següents estudis de Tècnics Esportius:
(L’assistència és obligatòria per a tot l’alumnat)
| Estudi | Hora | Lloc |
| Cicle Inicial – CFGM Salvament i socorrisme SS11 (G6**) | 8h | Aula S207 |
| Cicle Inicial – CFGM Busseig esportiu amb escafandre autònom SQ11 (G7) Matí | 8h | Aula S208 |
| Cicle Inicial – CFGM Busseig esportiu amb escafandre autònom SQ11 (G8) Tarda | 15h | Aula S212 |
| Cicle Inicial – CFGM Vela amb aparell fix NA00 (G9) | 15h | Aula S212 |
| Cicle Inicial – CFGM Piragüisme PI20 (G5)
3 d’octubre, cal contactar prèviament amb: eesportius@institutdenautica.barcelona |
9h | Llançà |
| CFGS Salvament i socorrisme SSA0 (G10) | 8h | Aula S209 |
| CFGS Vela amb aparell fix NAA0 (G11) | 15h | Aula S209 |
| CFGS Vela amb aparell lliure NAB0 (G12) | 15h | Aula S209 |
| CFGS Piragüisme en aigües tranquil·les (G13) | 15h | Aula S209 |
**Aquest grup es exclusivament pels alumnes que fareu la prova especifica d’accés a la convocatòria de setembre.
Si teniu qualsevol dubte o pregunta ens trobareu a la secretaria de l’institut (a8074847@xtec.cat) a partir del 1 de setembre.
FES DEL MAR LA TEVA PROFESSIÓ!!


Comentaris recents