Reconeixement per la nostra participació a la fira Nice One (Games World)

Durant el més de setembre i novembre, els alumnes de manteniment de vaixells han estat participant (juntament amb altres centres de FP i Escoles d’art) en la construcció d’un gran escenari (com un gran Escape Room) per a promocionar el joc de PS4 Man of Medan (Bandai) a la passada fira Nice One (*).

Ha estat un gran repte participar-hi, coordina-nos amb altres centres, i ser dirigits per l’equip tècnic de la famosa empresa de videojocs japonesa Bandai.

El resultat va ser una espectacular construcció en plena fira que simulava un vaixell enfonsat, on els assistents a la fira passaven per les diverses estances i escenaris, s’anaven trobant amb terrorífics personatges reals (alumnes d’interpretació), per recrear l’ambient inquietant del videojoc Man of Medan.

Aquest dimarts 14 de gener hem estat convocats al Departament d’Ensenyament per a rebre el reconeixement de la feina feta per els nostres alumnes i del nostre docent Edgar Martinez, que a banda dels elogis generals, els centres participants hem estat guardonats amb un premi del Col·legi de Dissenyadors d’Interiors i Decoradors de Catalunya, per l’excel·lent qualitat del producte final

En aquest video, podeu veure el resultat final….

(*) NiceOne Barcelona, anteriorment coneguda com a Barcelona Games World, és una fira de videojocs i e-Sports que se celebra actualment al pavelló 2 del recinte de Gran Via de Barcelona. L’organitza Fira Barcelona