IFE Manteniment instal·lacions esportives

Projecte «I²»

Cada divendres, l’alumnat de l’IFE-AMIE posa en pràctica els aprenentatges que van assolint als mòduls professionals en diferents instal·lacions esportives.

Actualment col·laborem amb el Club Natació Montjuïc, amb l’Estadi Municipal Joan Serrahima i amb el Complex Esportiu Municipal La Bàscula, recolzant el treball del personal de manteniment.

L’objectiu del projecte és oferir una formació pràctica i vinculada a la pràctica professional i, alhora, treballar els hàbits laborals en un context real.

Projecte «Descobrint Barcelona»

Des del mòdul 4: Ús d’establiments i serveis, l’alumnat de 2n d’IFE prepara diferents activitats pels barris de Barcelona amb la intenció de conèixer la nostra ciutat, i aprendre també com ens podem moure per cada zona.

Com a mostra, durant el primer trimestre l’alumnat ha preparat una visita al districte d’Horta-Guinardó, on, de la mà d’un veí, hem pogut conèixer la història de les bateries antiaèries del Turó de la Rovira i un munt d’anècdotes sobre la vida dels barraquistes que van convertir aquest espai en casa seva.

També aprofitant la preparació de les festes de Nadal al centre de la ciutat, l’alumnat va preparar una gimcana pels companys de 1r i 3r, que ens va permetre conèixer espais tan emblemàtics de la nostra ciutat com la Catedral, l’Arxiu Històric que van ser els antics jutjats, la Plaça del Rei, la Plaça Sant Jaume, el Pont del Bisbe, les columnes romanes del Temple d’August o la tradicional Fira de Santa Llúcia.

Projecte «El teu punt de mida»

L’alumnat de primer curs d’AMIE ha d’elaborar un vídeo preventiu de conductes addictives, dins dels mòduls professionals 1 de Vida saludable i cura d’un mateix i 2 de Comunicació i relacions interpersonals. L’objectiu del projecte és que l’alumnat sigui capaç de cuidar de la seva salut emocional, física i relacional.

Els vídeos es presenten al concurs del programa «Addiccions: El teu punt de mira».