Sol·licitud de reclamació de notes

L’alumne/a, o els seus pares o tutors legals (en el cas que sigui menor d’edat) té dret
a sol·licitar aclariments per part del professorat respecte de les qualificacions, fins les 15 hores del segon dia de termini de reclamacions.

Les reclamacions respecte de les qualificacions obtingudes i comunicades a l’alumne, si no les resol directament la junta d’avaluació, caldrà adreçar-les al director del centre utilitzant el següent formulari en el termini establert al calendari de reclamacions.

El director traslladarà la reclamació al departament corresponent perquè estudiï si la qualificació s’ha atorgat d’acord amb els criteris d’avaluació per ell establerts i formuli la proposta pertinent.

A la vista de la proposta que formuli i de l’acta de la junta d’avaluació, el director
resoldrà la reclamació que s’enviarà per correo electrònic a l’alumne/a.