Curs 24-25 Preinscripció i Matrícula. Curs 23-24 Matrícula i Beques.

Curs 24-25 PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Calendari de preinscripció i matrícula: informació detallada de cada ensenyament, a la pestanya INSTITUT>SECRETARIA>Preinscripció o Matrícula, AQUÍ

Curs 23-24 PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA OBERTES:

Vegeu informació publicada a la pestanya INSTITUT > SECRETARIA > Matrícula.

➡ BEQUES Actualitzat 05/02/2024: Proposta de denegació/aprovació de beques curs 23-24, més informació aquí.

WEBS D’INTERÉS

– Atenció presencial: Oficina d’accés a la Formació Professional

Més informació dels ensenyaments que impartim a les pestanyes ESTUDIS de la web del centre.

Destinacions provisionals per al curs 2024-2025

If you are thinking of requesting a provisional placement at our education centre for the 2024-2025 academic year, it is very important that you know this information:

-There are no vacancies. All vacancies we are obliged to put to competition are taken up by people who are doing their job well and moving forward the educational project of the centre.

However, should you consider that being a civil servant gives you priority over these people, please read our educational project, from which we highlight the following information:

– Only vocational cycles are taught, so sound knowledge of their content, based on professional experience and training is essential.

– We are an innovative centre as far as educational methodologies are concerned: we work with competence methodologies based on learning and projects which benefit society.

– In our training courses several subjects are taught in English and we have to increase its use, so being able to teach in English is necessary.

-We are a paperless centre, and our teaching is based on information and knowledge technologies.

Team Building 1r EAS

L’alumnat de 1r d’EAS, dins del mòdul 2, “dinamització grupal” ha realitzat un projecte de team building amb diferents instituts. Els de 1rB van organitzar una jornada amb l’institut Ferran Tallada de Barcelona, els de 1rA amb l’institut Antoni Pous i Argila de Manlleu i els de 1rC amb alumnes de Condicionament Físic de l’Institut de l’Esport de Barcelona. A continuació us deixem un video-resum de la jornada amb el grup de 1rB. No hi ha millor manera d’aprendre que aplicar els coneixements en contextos reals!

Cicle inicial de Senderisme Matrícula oberta fins 28 d’abril bloc comú i bloc específic fins 10 de juny

El cicle inicial de Senderisme capacita per guiar i dinamitzar esportistes i usuaris en itineraris en espais naturals per senders de baixa muntanya amb balisa, i en activitats de temps lliure i educació mediambiental i per participar en el control de la seguretat en parcs d’aventura… Llegeix més»