Tret de sortida pel Grau Superior

Amb la il·lusió d’iniciar aquest nou projecte, que entre totes i tots segur que portarem molt lluny, ens alegrem de poder-vos rebre segons aquest calendari:

PRESENTACIONS DE CURS AMB L’ALUMNAT

Dilluns 21 de setembre es faran  les presentacions dels següents cursos:

EAS ( Ensenyament i Animació socioesportiva )

1r A: Alumnat amb cognom des de la A fins a la M ( inclosa). De 8 a 10h.

1r B: Alumnat amb cognom des de la N fins a la Z. De 9 a 11h.

1r C: Alumnat torn de tarda. De 15 a 17h.

2n A: Alumnat del grup A de la Mercè i nou alumnat. De 10 a 12h.

2n B: Alumnat del grup de l’Escola del Treball. D’ 11 a 13h.

2n C: Alumnat del grup B de la Mercè. De 12 a 14h.

LLOC: Institut de l’ Esport de Barcelona

Avinguda Francesc Ferrer i Guàrdia, 16

CF ( Condicionament físic)

1r A: Alumnat torn de matí. De 12 a 14h.

1r B: Alumnat torn de tarda. De 16 a 18h.

2n A: Alumnat torn de matí. De 13 a 15h.

2n B: Alumnat torn de tarda. De 17 a 19h.

LLOC: Institut de l’ Esport de Barcelona

Avinguda Francesc Ferrer i Guàrdia, 16

Us recordem que en tot moment heu de portar mascareta i guardar la distància de seguretat.

Places vacants

No has tingut plaça al centre on volies i no vols renunciar a formar-te en la professió que t’agrada? Tenim 15 places del Cicle formatiu de grau superior d’Ensenyament i animació socioesportva en el torn de tarda esperant-te!

Portes obertes GS Animació

A l’apartat del GS d’Animació trobareu tota la informació sobre el Cicle d’Ensenyament i animació socioesportiva que us pot interessar i al de Secretaria tota la que podeu necessitar sobre el procés de preinscripció i matrícula. Per si us vareu perdre la sessió de portes obertes del dimecres 27 de maig, us hem deixat el vídeo del Live que vam fer a l’Instagram. Consulteu també l’apartat de preguntes freqüents.

Francesc Ferrer i Guàrdia

El nostre Institut està ubicat a l’Avinguda de Francesc Ferrer i Guàrdia.

Sabeu qui era Francesc Ferrer i Guàrdia? Sabíeu que les seves propostes pedagògiques de fa 120 anys són les que avui dia estan tornant a canviar la manera d’ensenyar?

Us recomanem que feu un cop d’ull a la web de la seva fundació, molt especialment al vídeo Practica la utopia i a l’exposició que en va fer al Centre de cultura i memòria del Born.