Reclamacions de notes 2020

El present procediment, s’ha elaborat tenint en compte la Normativa sobre reclamació de notes.

Les reclamacions de notes parcials de matèries que pugui haver-hi al llarg del curs s’han de resoldre directament amb el professorat implicat o amb el cap de departament didàctic corresponent. En aquests casos, el tutor/a de l’alumne/a podrà fer de mediador/a si ho sol·licita l’estudiant.

Reclamacions finals

S’ha de seguir el següent procediment:

  1. Enviar correu al professor de la matèria amb còpia al tutor especificant motiu raonat de la reclamació. Important: durant el període de reclamació (consultar calendari al web del centre).
  2. Esperar resposta del professor de la matèria, que es produirà en el mateix dia.
  3. Si, un cop feta la reclamació al professor, l’estudiant considera que no s’ha resolt la seva reclamació, podrà fer una reclamació formal adreçada a la directora del centre omplint el formulari que hi ha a continuació durant el període estipulat per fer la reclamació (consultar calendari al web del centre).
    • L’estudiant s’ha d’identificar amb el seu correu corporatiu
    • S’ha d’omplir el formulari amb totes les dades
    • S’ha de fer constar amb detall el motiu de la reclamació
    • S’ha d’adjuntar document en pdf o jpg (fotos) amb els correus que justifiquin que ja s’ha fet la reclamació al professor de la matèria.
  4. La directora del centre activarà el procediment per a donar resposta a la reclamació dins dels terminis establerts.

FORMULARI DE RECLAMACIÓ DE NOTA FINAL