El present procediment, s’ha elaborat tenint en compte la Normativa sobre reclamació de notes.
Les reclamacions de notes parcials de matèries que pugui haver-hi al llarg del curs s’han de resoldre directament amb el professorat implicat o amb el cap de departament didàctic corresponent. En aquests casos, el tutor/a de l’alumne/a podrà fer de mediador/a si ho sol·licita l’estudiant.
Reclamacions finals
S’ha de seguir el següent procediment:
- Enviar correu al professor de la matèria amb còpia al tutor especificant motiu raonat de la reclamació. Important: durant el període de reclamació (consultar calendari al web del centre).
- Esperar resposta del professor de la matèria, que es produirà en el mateix dia.
- Si, un cop feta la reclamació al professor, l’estudiant considera que no s’ha resolt la seva reclamació, podrà fer una reclamació formal adreçada a la directora del centre omplint el formulari que hi ha a continuació durant el període estipulat per fer la reclamació (consultar calendari al web del centre).
- L’estudiant s’ha d’identificar amb el seu correu corporatiu
- S’ha d’omplir el formulari amb totes les dades
- S’ha de fer constar amb detall el motiu de la reclamació
- S’ha d’adjuntar document en pdf o jpg (fotos) amb els correus que justifiquin que ja s’ha fet la reclamació al professor de la matèria.
- La directora del centre activarà el procediment per a donar resposta a la reclamació dins dels terminis establerts.
FORMULARI DE RECLAMACIÓ DE NOTA FINAL