Projecte AulaUAC

Nivell: 3r i 4t d’ESO
Matèries implicades: Biologia, Tecnologia i Ciències Socials
Breu descripció del projecte: L’objectiu principal del projecte és fomentar el coneixement de l’entorn natural i social més proper del nostre alumnat, per mica en mica anar eixamplant les mires cap a entorns més grans (país, continent, món)

Dins d’aquest projecte és on està englobat el projecte “Hort del Plantada”, amb el que des de fa uns anys intentem implicar i responsabilitzar al nostre alumnat amb el cultiu sostenible, l’ús racional de l’aigua, el reciclatge i el consum ecològic i de proximitat.

Metodologia: Activitats vivencials tant en el propi espai de l’hort com en el laboratori.

Excursions de descoberta de l’entorn natural i urbà de la localitat.

Treball a l’aula d’anàlisi de dades estadístiques i de qüestions teòriques necessàries per a la creació del propi coneixement.

Altres: Amb aquest projecte els alumnes acaben coneixent on viuen, tant a nivell socioeconòmic, com a nivell d’espai natural. Descobreixen espais nous per ells i agafen consciència del respecte que mereix l’espai on ells viuen, per a extrapolar-lo a més gran escala.