Visita al servei de Microscòpia de la Facultat de Medicina de la UB a Barcelona

Els passats 21 d’abril i 3 i 12 de maig el Seminari de CC. Naturals va organitzat la visita al Servei de Microscòpia de la Facultat de Medicina de la UB a Barcelona per als alumnes de la matèria de Biologia de 1r Batx.

Van conèixer com es preparen les mostres abans de poder observar-les i com funcionen els microscopis electrònics de transmissió (MET) i de rastreig o scanning (MES).

L’activitat va ser molt positiva, tant per la possibilitat de manipulació d’alguns dels instruments, fins i tot d’un microscopi de rastreig, per part d’alguns alumnes com  per les explicacions  interessants dels tècnics que ens van atendre i el seu tracte proper.