Visita al Departament de microscòpia electrònica de l’Hospital Clínic de Barcelona

El dimecres dia 9 de maig els alumnes de 1r de batxillerat de la matèria de biologia han visitat el departament de microscòpia electrònica de l’Hospital Clínic de Barcelona.

Allà han pogut comprovar, de primera mà, el procés de preparació de mostres per a observar-les al Microscopi Electrònic de Transmissió (TEM) i al Microscopi Electrònic de Rastreig (SEM). Posteriorment han pogut analitzar diferents mostres amb els dos microscopis i han comprovat les diferències entre els 2 tipus de microscopis, que prèviament ja havien estudiat a l’institut.

Durant la visita els alumnes han hagut de completar un dossier per complementar i ampliar els conceptes i continguts ja treballats a l’ aula.

Des del centre volem agrair a l’equip de professionals del departament de microscòpia la seva amabilitat i professionalitat, ja que ha fet molt entenedora toda l’explicació i ens ha millorat la comprensió del funcionament i de la utilitat dels microscopis electrònics en la nostra societat.

Carme Parra