Visita a les portes obertes de la UAB

El passat dimecres, 6 de febrer, els alumnes de 2n de batxillerat van assistir a la jornada de portes obertes que organitzava la UAB, acompanyats dels seus tutors i la coordinadora de batxillerat.

Durant la jornada els alumnes van assistir a diferents xerrades informatives sobre els graus que els interessaven més i que tenien a veure amb el seu futur acadèmic per al proper curs 2019-20.

A més a més, els professors acompanyants van anar a una xerrada sobre els nous graus amb els que la UAB ampliarà, per al proper curs 2019-20, la seva oferta acadèmica.

Esperem que la jornada hagi estat profitosa pels nostres alumnes i que els hagi ajudat a orientar i decidir el seu futur acadèmic.
Des d’aquí els encoratgem i animem a lluitar per aconseguir els seus somnis.

Endavant futurs universitaris del Plantada!  Teniu el nostre suport i la nostra convicció que l’aconseguireu!

Carme Parra, coordinadora de Batxillerat