VAGA D’ESTUDIANTS

Benvolgudes famílies,

Diversos grups de 3r i 4t d’ESO han sol·licitat permís al Consell Escolar per participar en la vaga convocada el dia 1 d’octubre.

Després d’analitzar la documentació entregada per cada grup, s’ha comprovat que tots els grups aporten com a prova de la convocatòria una informació d’una televisió local (betevé) on citen diversos actes que es portaran a terme durant aquell dia.

Per tant donat que cap grup aporta prova de cap convocatòria de vaga secundada per un sindicat d’estudiants, seguint el protocol de vagues de les NOFC del centre, no cal procedir a votació i durant el dia d’avui se’ls informarà que no s’autoritza.

Cordialment