Sortida de 1r EASE dins del mòdul MP5 (esports individuals)

INTERCICLES D’ATLETISME 2024 és una trobada amistosa per instituts, tot i que es fa en format de competició, ja que és aquesta la lògica interna de l’atletisme com a esport. Es pretén que l’alumne vegi l’essència d’aquest esport, sortint de l’exclusiu ensenyament d’unes tècniques a classe.
En definitiva, una competició (amb el sistema de taula internacional de puntuació) entre diferents centres de cicles formatius.

Els nostres alumnes van aconseguir un meritori 3r lloc amb una competició guanyada pel CAR de Sant Cugat. Els altres equips participants: Igualada, Terrassa, El Prat, Lleida, Valls, Llinars del Vallès, Mataró i Vall d’Hebron de Barcelona.