Simulacre selectivitat

Un any més, els alumnes de segon de batxillerat han realitzat durant els tres últims dies el simulacre de selectivitat. Des del dilluns i fins avui, han fet exàmens de totes les matèries amb una durada màxima de hora i mitja per examen, ajustant-se al màxim al model de les PAU, tenint en compte, això si, el temari cursat fins el moment del simulacre.

Aquest simulacre té com a objectius:

• Situar a l’alumnat davant de la prova que hauran de realitzar tots aquells que vulguin fer estudis universitaris
  • Comprovar el nivell acadèmic de l’alumnat en un context general.
  • Orientar a l’alumnat sobre el valor de una bona elecció de les matèries optatives.

Esperem que hagi anat molt bé a tots!

simulacre2 simulacre1