Premi a l’esportivitat jocs escolars i Menció pel RAID INTERCICLES a la Nit de l’Esport 2020

Des d’avui ja es coneixen els i les finalistes de la Nit de l’Esport 2020 del nostre municipi. L’Institut Vicenç Plantada ha obtingut el premi a l’esportivitat dins del programa dels Jocs Esportius Escolars del curs 2018-2019, en el qual participavem atravès de les activitats extraescolars organitzades per l’AMPA del centre. Felicitem a l’AMPA pel premi rebut i agraïm la seva implicació.

A més el jurat ens ha atorgat una Menció Especial per l’excel·lent organització del RAID Intercicles. És un gran reconeixement a una gran feina que van desenvolupar durant tot un any els professors dels cicles formatius d’esport del centre, involucrant als propis alumnes de CAFEMN (grau mitjà) en la seva organització.

Felicitats a tota la comunitat educativa del centre, el dia 31 estarem a la Nit de l’Esport per rebre els nostres premis.

Agraïm al jurat de la XXVII edició de la Nit de l’Esport per haver-nos atorgat tan el premi, com la Menció Especial.