PAU 2023

La setmana passada, concretament els dies 7, 8 i 9 de juny, els nostres alumnes de 2n de batxillerat van enfrontar-se a les proves de les PAU. El primer dia els nervis estaven a flor de pell i la por al que els era desconegut era present. No obstant això, a mesura que anaven passant els dies anaven agafant confiança en si mateixos i, a poc a poc, anaven superant els diferents exàmens amb bones sensacions i esperançats en aconseguir la nota de tall que necessiten per poder accedir al grau que volen cursar l’any vinent.

Malauradament, dos dels nostres alumnes es van posar malalts i no van poder fer els exàmens amb la resta dels seus companys i s’han examinat aquesta setmana en el tribunal d’incidències, els dies 15, 16 i 17 de juny. Malgrat aquest inconvenient segur que aquesta setmana, ja recuperats, han afrontat els exàmens amb la mateixa força i entusiasme que els seus companys.

Molta sort a tots i totes! Esperem que el vostre esforç obtingui la seva recompensa i pugueu aconseguir els vostres somnis! Arribar aquí ja ha estat un èxit!